Sunday, July 29, 2012

Race is ON!!


bismillahirahmanirrahim..
salam 10 ramadhan..

mcm mana dgn ramadhan kita kali ni??
solat terawih pergi?? 8 ke 20 rakaat??
Tilawah Al-quran dah berapa mukasurat??
infa` kita??

Yok, jangan terlena..Bulan Ramadhan ni Allah janjikan macam-macam kebaikan dan gandaan pahala untuk kita?? Takkan nak tengok je dan kelabu mata?? Rebut la kan??
lagipun dah nak habis fasa pertama ni, 10 pertama yang dijanjikan rahmat...
next kita akan masuk fasa kedua, 10 yang dijanjikan keampunan~

So, jom cepat..kang terlepas gerabak ramadhan...! sendiri yg berputih mata~

Hurm, bagi yang x start lagi..xpe..cepat2 amek kunci, kita start enjin..
bagi yang dah start enjin, haa..jgn tunggu lagi, cepat la masuk gear..
bagi yg dah masuk gear, bagus!! teruskan dan naik gear lagi gear yg makin laju..

Cepat2!! the RACE is ON!!!


ramadhan kareem~


gombak,
5.50 pm

1 comment: