Tuesday, November 30, 2010

ALONG


macam macho je kan mamat sorang ni???
haa..ni la my beloved along...

angah teringat satu pesanan ayah...

"along tau x, along ni beruntung..kalo ape2 benda baik yg anak sulung ni buat..semua adek2 ikut..along pon akan dapat pahala sekali...tapi kalau along yang ajar adek2 buat jahat macam mane pulak tu???"

time denga ni..rase la...uhuk2..payah jugak rupenye jadi anak sulung ni...naseb bek bukan angah yg sulung...

tapi..huu..i'm still kakak yg sulung...soo..ala2..anak sulung la jugak bile along xde kat umah...

angah suke gamba ni..hoo

huu...this is special 4 u along...
Hepi besdey my beloved along...
satu2 nya abg angah kat dunia ni...n angah sgt2 bersyukur....
ade abg mcm along..(even along nakal n suke eyh ajar angah bende2 x bek mase kecik2 dulu..huu)
but..i have a sweet memories there...
n also i'm still get inspired by u....

bole la jugak nak bermanja2 bile kene balek nek LRT n malas nak balek umah ngan bas...
at least u're there..hehe...

Along..
may Allah bless u...moga pjg umo n thabat atas jalan dakwah ni...
n semoga dpt jadi doktor muslim yg baek n rajin...

n moge cpt kahwen...membe2 angah sume ade la kakak or abg die nak kawen la..dpt anak buah la..etc2...along..bile lagi?? huu....(angah xmo langkah bendul..hehe.tapi mane la tau jodoh angah dtg dulu ke kalo along lmbat2 sgt..hehe)

n don't forget to pray 4 my success k?? susah kot 3rd year ni..huuu....n sila la lawat angah kat cairo ni ye...huu..

\(^.^)/



p/s: ok..t kalo ade nk request hadiah pape2..haa...gtau cpt2..sebelum tawaran tutup..hoho :P

No comments:

Post a Comment