Pages

Thursday, January 20, 2011

Antara dua Sujud


Alhamdulillah..3x..dah abes dah paper microb tadi..huu..sungguh la unexpected questions..can't describe it...
btw, dah lepas dah..semoga Allah tengok kepada usaha kami semua...
ermmm...macam x berminat utk menulis byk2...cuma nak ajak semua baca doa kt bawah ni...


Rabbighfirli (Tuhanku, ampuni aku)
Warhamni (sayangi aku)
Wajburnii (tutuplah aib-aibku)
Warfa'nii (angkatlah darjatku)
Warzuqnii (berilah aku rezeki)
Wahdinii (berilah aku petunjuk)
Wa'Aafinii (sihatkan aku)
Wa'fuannii (maafkan aku)

ermm..perasan x berapa kali kita baca ayat2 tadi dlm satu hari?? byk sgt kan...tiap2 kali solat...tapi, sejauh mana kita tahu makna ayat2 tadi??
Ni la ayat2 yg selalu kita remehkan masa dlm solat...dan baca pun laju2 je kan mase solat tue??

p/s: kamu.thanks 4 da msg..dah abes 2 paper..dun worry..dah x stress dah skrg..Alhamdulillah :)

okey, mushee...sila focus patho pulak..(^_*)


No comments:

Post a Comment