Sunday, January 23, 2011

Satu rasa..


esok xm patho~

xtau la perasaan apekah ini...the unknown feeling...
tapi kejap lagi ade kelas al-quran...
nak pg lah utk tenangkan hati kejap....:)
lagipun dah rindu kan ustazah..wahastinik awi (rindu sgt2)

......................................................................................................................................

"fin ahkam ya Basha??" (Cik, mana hukum2 tajwid kamu??)

huu..sedey je...bacaan teruk sgt mase tasmi' bacaan dekat ustazah kelas al-quran tadi..

bacaan sangkut2 n plus main langgar je tajwid2 semua...lps baca tadi...ustazah tanya...

"min asyarah, kam u'tiki darajat linafsik??"
(dari 10 markah, awk nak bagi berapa markah utk diri sendiri??)

"homsah" (lima)

"da makbul au la' ? " (itu lulus ke x??)

"la' " (tak)


then kau tau2 sendiri je la hafazan awk tu teruk mushee oii...T___T

sedih je kalau buat org yg kita sayang sedih (ustazah sedih)...it feels like kita tikam hati sendiri.. T__T


Adakah exam boleh diberikan alasan, utk x menghafal dgn baik??

Adakah aku telah melebihkan ilmu medic ni drpd ilmu akhirat??
ya Allah...:(

==========================================================

juz nak share..satu entry ni..lebih krg same dgn entry yg lepas..cause or symptom??


ok..doakan saye ye kwn2..semoga Allah permudahkan semua pembelajaran..thanks a lot...

p/s: rindukan kwn2 di malaysia...(x aci betul ex-KMJ pegi reunion mase cuti thaipusam lepas..instead on that day, i`m struggling my microb paper...huu...T___T )

p/s 2: x sabar nak tunggu cuti winter..mungkin akan meninggalkan bumi anbia' ni buat seketika..:)

No comments:

Post a Comment